BTA.cz

Volné pozice

Dále nabízíme tyto volné pozice:

Popis:

Pálí Ti to a naplňuje Tě práce s čísly? Právě do našeho účetního týmu hledáme posilu, a to konkrétně na pozici Mzdové/ho účetní/ho. Budeš to právě Ty? Pozice je vhodná i pro účetní juniory, kteří mají opravdovou chuť se učit a rozvíjet.

Hlavní náplň práce:

  • kompletní vedení a kontrola mzdového účetnictví
  • zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdových systémech
  • výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.
  • statistická a rozborová činnost v oblasti plánování a čerpání mezd
  • příjem, vyřízení a zúčtování reklamací mezd
  • výpočet srážek a odvodů
  • zpracování a správa exekucí
  • zajištění komunikace s oprávněnými institucemi
  • příprava podkladů pro kontroly
  • optimalizace účetních systémů a procesů
  • reporting vedení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření
  • min. 2 roky praxe jako samostatný(á) mzdová účetní v soukromém sektoru, nejlépe v obchodní firmě
  • znalost podnikových financí a české účetní legislativy, znalost daní - schopnost sledovat a aplikovat změny
  • znalost účetního programu Pohoda a Pamica
  • dobrá znalost MS Office produktů (Outlook, Word, Excel, Access)
  • organizační dovednosti na vysoké úrovni
  • zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail, přesnost
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • prostor pro samostatnou, zodpovědnou a perspektivní práci
  • různorodou a časově flexibilní práci
  • motivační systém finančního ohodnocení
  • mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • prostor pro seberealizaci a osobní růst
  • možnost práce na HPP i IČO

Popis:

Pálí Ti to a naplňuje Tě práce s čísly? Právě do našeho účetního týmu hledáme posilu, a to konkrétně na pozici Finanční účetní. Budeš to právě Ty? Pozice je vhodná i pro účetní juniory, kteří mají opravdovou chuť se učit a rozvíjet.

Hlavní náplň práce:

  • zpracování přijatých faktur, jejich evidence, skenování dokumentů
  • účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, párování úhrad, zasílání platebních avíz
  • zápočty pohledávek a závazků
  • příprava účetních závěrek – příprava tabulek v Excelu
  • zpracování účetnictví pro více firem
  • pravidelná komunikace s klienty
  • spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
  • kontrola účtování vydaných faktur
  • příprava podkladů pro mzdy
  • archivace dokladů
  • komunikace s vedením společnosti a ostatními odděleními společnosti

Požadujeme:

  • znalost softwaru Pohoda, výhodou praxe s programem Money S3, Helios a další…
  • velkou výhodou praxe s vedením klientského účetnictví nebo praxe v účetní a daňové kanceláři, znalost mzdového účetnictví
  • znalost MS excel – formátování, tvoření tabulek a znalost použití základních funkcí a vzorců
  • SŠ nebo VŠ nejlépe ekonomického směru
  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • ochota a chuť učit se novým věcem

Nabízíme:

  • zázemí a zaškolení na centrále v Praze
  • stabilní zaměstnání u české společnosti
  • nadstandardní finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí včetně mladého přátelského kolektivu a vedení
  • dobrá pracovní dostupnost
  • možnost občasné práce na home office
  • pitný režim na pracovišti
  • firemní akce pro zaměstnance
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

Popis:

Do našeho týmu právě hledáme kandidáty na pozici asistenta/asistentky obchodního týmu, který/á hledá stálou práci, je komunikativní a nebojí se zvednout telefon. Budeš to právě Ty?

Hlavní náplň práce:

  • domlouvání obchodních jednání obchodním manažerům
  • komunikace s jednateli a majiteli firem jak po telefonu, tak e-mailem
  • správa denního harmonogramu přidělenému obchodnímu manažerovi
  • zpracování a zasílání nabídek e-mailem
  • správa databáze stávajících i nových klientů
  • komunikace a spolupráce s ostatními kolegy ve firmě
  • práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • pravidelné týdenní meetingy

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • čistý trestní rejstřík
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • příjemné a přátelské vystupování je pro Tebe samozřejmostí
  • nesmí Ti chybět pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • měl/a bys mít odpovědný a samostatný přístup
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • ihned po zkušební době smlouvu na dobu neurčitou
  • pracovní doba 7:30 – 15:30 hod
  • motivační finanční ohodnocení v podobě fixního základu a provizí
  • možnost občasné práce na home office
  • víkendy a svátky máš VOLNO
  • vlastní služební telefon i notebook
  • zázemí v naší kanceláři v Praze/Brně/Ostravě nebo v Ústí nad Labem
  • pitný režim na pracovišti zajištěn
  • pravidelné firemní akce
  • nástup možný co nejdříve nebo dohodou