BTA.cz
Volné pozice
Dále nabízíme tyto volné pozice:
Popis:
Pálí Ti to a naplňuje Tě práce s čísly? Právě do našeho účetního týmu hledáme posilu, a to konkrétně na pozici Mzdové/ho účetní/ho. Budeš to právě Ty? Pozice je vhodná i pro účetní juniory, kteří mají opravdovou chuť se učit a rozvíjet.
Hlavní náplň práce:
- kompletní vedení a kontrola mzdového účetnictví
- zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdových systémech
- výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.
- statistická a rozborová činnost v oblasti plánování a čerpání mezd
- příjem, vyřízení a zúčtování reklamací mezd
- výpočet srážek a odvodů
- zpracování a správa exekucí
- zajištění komunikace s oprávněnými institucemi
- příprava podkladů pro kontroly
- optimalizace účetních systémů a procesů
- reporting vedení společnosti
Požadujeme:
- SŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření
- min. 2 roky praxe jako samostatný(á) mzdová účetní v soukromém sektoru, nejlépe v obchodní firmě
- znalost podnikových financí a české účetní legislativy, znalost daní - schopnost sledovat a aplikovat změny
- znalost účetního programu Pohoda a Pamica
- dobrá znalost MS Office produktů (Outlook, Word, Excel, Access)
- organizační dovednosti na vysoké úrovni
- zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail, přesnost
- vysoké pracovní nasazení, spolehlivost
Nabízíme:
- práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
- prostor pro samostatnou, zodpovědnou a perspektivní práci
- různorodou a časově flexibilní práci
- motivační systém finančního ohodnocení
- mladý a přátelský pracovní kolektiv
- prostor pro seberealizaci a osobní růst
- možnost práce na HPP i IČO
Popis:
Pálí Ti to a naplňuje Tě práce s čísly? Právě do našeho účetního týmu hledáme posilu, a to konkrétně na pozici Finanční účetní. Budeš to právě Ty? Pozice je vhodná i pro účetní juniory, kteří mají opravdovou chuť se učit a rozvíjet.
Hlavní náplň práce:
- zpracování přijatých faktur, jejich evidence, skenování dokumentů
- účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, párování úhrad, zasílání platebních avíz
- zápočty pohledávek a závazků
- příprava účetních závěrek – příprava tabulek v Excelu
- zpracování účetnictví pro více firem
- pravidelná komunikace s klienty
- spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
- kontrola účtování vydaných faktur
- příprava podkladů pro mzdy
- archivace dokladů
- komunikace s vedením společnosti a ostatními odděleními společnosti
Požadujeme:
- znalost softwaru Pohoda, výhodou praxe s programem Money S3, Helios a další…
- velkou výhodou praxe s vedením klientského účetnictví nebo praxe v účetní a daňové kanceláři, znalost mzdového účetnictví
- znalost MS excel – formátování, tvoření tabulek a znalost použití základních funkcí a vzorců
- SŠ nebo VŠ nejlépe ekonomického směru
- zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- ochota a chuť učit se novým věcem
Nabízíme:
- zázemí a zaškolení na centrále v Praze
- stabilní zaměstnání u české společnosti
- nadstandardní finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí včetně mladého přátelského kolektivu a vedení
- dobrá pracovní dostupnost
- možnost občasné práce na home office
- pitný režim na pracovišti
- firemní akce pro zaměstnance
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Popis:
Do našeho týmu právě hledáme kandidáty na pozici asistenta/asistentky obchodního týmu, který/á hledá stálou práci, je komunikativní a nebojí se zvednout telefon. Budeš to právě Ty?
Hlavní náplň práce:
- domlouvání obchodních jednání obchodním manažerům
- komunikace s jednateli a majiteli firem jak po telefonu, tak e-mailem
- správa denního harmonogramu přidělenému obchodnímu manažerovi
- zpracování a zasílání nabídek e-mailem
- správa databáze stávajících i nových klientů
- komunikace a spolupráce s ostatními kolegy ve firmě
- práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
- pravidelné týdenní meetingy
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- čistý trestní rejstřík
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- příjemné a přátelské vystupování je pro Tebe samozřejmostí
- nesmí Ti chybět pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
- měl/a bys mít odpovědný a samostatný přístup
- zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- ihned po zkušební době smlouvu na dobu neurčitou
- pracovní doba 7:30 – 15:30 hod
- motivační finanční ohodnocení v podobě fixního základu a provizí
- možnost občasné práce na home office
- víkendy a svátky máš VOLNO
- vlastní služební telefon i notebook
- zázemí v naší kanceláři v Praze/Brně/Ostravě nebo v Ústí nad Labem
- pitný režim na pracovišti zajištěn
- pravidelné firemní akce
- nástup možný co nejdříve nebo dohodou