BTA.cz

Volné pozice

Popis:

Do našeho týmu hledáme kandidáty/kandidátky na pozici MANAŽER/KA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ, se smyslem pro detail, preciznost a zkušenostmi v oblasti účetnictví a vedení týmu lidí.

Hlavní náplň práce:

  • vedení účetního oddělení
  • nastavení priorit pro jednotlivé členy týmu a jejich koučování
  • podpora týmového výkonu
  • nastavení a zajištění stability a efektivity procesů
  • školení nových zaměstnanců
  • jednání s místními finančními úřady nebo auditory

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického zaměření
  • Min. 5 let praxe jako samostatný(á) účetní v soukromém sektoru nejlépe v obchodní firmě
  • znalost podnikových financí a české účetní legislativy, znalost daní - schopnost sledovat a aplikovat změny
  • znalost práce s účetními systémy
  • dobrá znalost MS Office produktů (Excel, Access, Outlook, Word)
  • organizační dovednosti na vysoké úrovni
  • zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail, přesnost
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • prostor pro samostatnou, zodpovědnou a perspektivní práci
  • různorodou a časově flexibilní práci
  • vysoce motivační systém finančního ohodnocení
  • mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • prostor pro seberealizaci a osobní růst
  • smlouvu na dobu neurčitou

Popis:

Do našeho týmu hledáme kandidáty/kandidátky na pozici mzdové účetní se smyslem pro detail a preciznost. Jedná se o zaměstnání na HPP vykonávané přímo v sídle zaměstnavatele – Praha 8!

Hlavní náplň práce:

  • kompletní vedení a kontrola mzdového účetnictví
  • zpracování časových a osobních dat zaměstnanců v mzdových systémech
  • výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.
  • statistická a rozborová činnost v oblasti plánování a čerpání mezd
  • zajištění odměňování různých skupin zaměstnanců podle stanovených pokynů a postupů
  • příjem, vyřízení a zúčtování reklamací mezd
  • výpočet srážek a odvodů
  • zpracování a správa exekucí
  • zajištění komunikace s oprávněnými institucemi
  • příprava podkladů pro kontroly
  • optimalizace účetních systémů a procesů
  • reporting vedení společnosti1

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického zaměření
  • Min. 5 let praxe jako samostatný(á) mzdová účetní v soukromém sektoru nejlépe v obchodní firmě
  • znalost podnikových financí a české účetní legislativy, znalost daní - schopnost sledovat a aplikovat změny
  • znalost účetního programu Pohoda a Pamica
  • dobrá znalost MS Office produktů (Outlook, Word, Excel, Access)
  • organizační dovednosti na vysoké úrovni
  • zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail, přesnost
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • prostor pro samostatnou, zodpovědnou a perspektivní práci
  • různorodou a časově flexibilní práci
  • motivační systém finančního ohodnocení
  • mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • prostor pro seberealizaci a osobní růst
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou (HPP, nikoliv na IČO)

Náplň práce:

  • pravidelná obchodní jednání s korporátními klienty
  • hledání vhodných řešení a nastavení motivačních programů
  • prezentace společnosti a jejích produktů a služeb
  • uzavírání obchodů a administrativa

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou
  • reprezentativní, seriózní vystupování
  • orientaci na výsledek
  • silné vyjednávací schopnosti
  • komunikativní a přátelskou osobnost
  • praxe z jednání se statutárními orgány firem velkou výhodou
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • nadstandardní finanční ohodnocení
  • osobní asistentku pro domlouvání schůzek a vedení administrativy
  • důraz na profesní i osobnostní rozvoj
  • zázemí (kanceláře) v Praze, Brně a Ostravě
  • zajímavou a různorodou práci, při které se nebudete nudit
  • profesní seberealizaci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • stabilní dlouhodobou spolupráci
  • pružnou pracovní dobu
  • mladý, přátelský kolektiv
  • místo výkonu práce: Ostrava

Popis:

Do našeho týmu hledáme kandidáty/kandidátky na pozici SENIOR ÚČETNÍ, se smyslem pro detail, preciznost a zkušenostmi v oblasti účetnictví.

Hlavní náplň práce:

  • zodpovědnost za vedení svěřené účetní agendy
  • vedení celého finančního účetnictví
  • vedení mzdového účetnictví
  • jednání s místními úřady a institucemi
  • správa datové schránky

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického zaměření
  • Min. 5 let praxe jako samostatný(á) účetní v soukromém sektoru nejlépe v obchodní firmě
  • znalost podnikových financí a české účetní legislativy, znalost daní - schopnost sledovat a aplikovat změny
  • znalost práce s účetními systémy
  • dobrá znalost MS Office produktů (Excel, Access, Outlook, Word)
  • organizační dovednosti na vysoké úrovni
  • zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail, přesnost
  • vysoké pracovní nasazení, spolehlivost

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • prostor pro samostatnou, zodpovědnou a perspektivní práci
  • různorodou a časově flexibilní práci
  • motivační systém finančního ohodnocení
  • mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • prostor pro seberealizaci a osobní růst
  • smlouvu na dobu neurčitou